Oferim una educació personalitzada que posa la tecnologia al servei de fer créixer el pensament crític de cada alumne i cada alumna. El nostre projecte educatiu i pedagògic es basa en la personalització, el pensament i la tecnologia.
A més del contingut curricular, a l’escola hem dissenyat un programa d’aules vives, dinàmiques i plenes d’experiències perquè l’alumnat s’involucri en l’aprenentatge i el visqui amb passió.
En les aules vives es desenvolupa un aprenentatge que va més enllà del currículum perquè els i les alumnes aprenguin continguts quotidians, habilitats, destreses i capacitat crítica, que els servirà per a desenvolupar-se en qualsevol àmbit social i laboral. Una aula viva és un estímul per a l’aprenentatge, és una aula de futur que nosaltres hem fet present.
Aprendre a parlar és aprendre a escoltar, a expressar els sentiments i les emocions, a desenvolupar-se socialment i laboralment. El llenguatge oral contribueix al desenvolupament cognitiu de la persona. Un disseny curricular basat en un entorn comunicatiu permet a l’alumnat:
En algunes activitats i treballs partim de la metodologia de l’aprenentatge basat en projectes, conegut com a ABP: involucrem l’alumnat de manera activa en l’aprenentatge de coneixements i habilitats a través del plantejament d’una pregunta, problema o situació, en definitiva, d'un repte que esdevindrà un producte final.
A l’escola trobem espais per a la investigació i la recerca, perquè són eines transversals que faciliten la resta d’aprenentatges:
La tecnologia és una eina de progrés fonamental perquè els infants i joves desenvolupin una bona competència digital. En el marc de les aules vives, posem la tecnologia al servei dels seus objectius per enriquir les seves experiències.
La intel·ligència emocional és el fonament del benestar d’una persona i el que li permet sentir-se a gust amb ella mateixa i amb les persones que l’envolten, tenir una bona autoestima i establir relacions personals significatives. Es podria afirmar que la intel·ligència emocional és la clau d’una vida feliç.
L’enfocament de l’educació emocional a l’escola és transversal, abraça tots els cursos i matèries i es treballa en tot moment. Ajudar els infants i joves a posar nom a les emocions, a entendre-les i a treballar-les és una prioritat educativa, més encara en la situació actual. Plantegem a l’alumnat, en un ambient positiu, activitats dinàmiques per tal d’ajudar-los a desenvolupar la intel·ligència emocional:
El projecte Thinkin’ neix de la necessitat de proveir el nostre alumnat de les millors eines per al seu futur. Una de les eines més importants és saber-se comunicar en llengua anglesa per a desenvolupar-se socialment i professionalment.
La nostra fita és que els infants i joves coneguin la llengua anglesa, en gaudeixin de l’aprenentatge i vegin que és habitual en l’entorn social. El projecte Thinkin’ ofereix un ampli ventall de projectes en les diferents etapes per aprendre l’anglès i la seva cultura d’una manera lúdica, efectiva i progressiva. És per això que treballem amb grups desdoblats en les etapes de primària, secundària i batxillerat. D’aquesta manera s’afavoreix l’aprenentatge del nostre alumnat i així una vegada acabat el batxillerat estigui amb un nivell de pre-advanced.
Des de l’etapa d’infantil l’alumnat progressivament fa matèries curriculars en anglès.
En cada unitat curricular de la matèria es treballa una....
Des de primària ja donem l’oportunitat al nostre alumnat de poder-se presentar a l’obtenció de títols oficials.
Titulacions del Trinity College
Titulacions de Cambridge English
La tecnologia és una eina de progrés fonamental perquè els infants i joves desenvolupin una bona competència digital. En el marc de les aules vives, posem la tecnologia al servei dels seus objectius per enriquir les seves experiències.
L’Escola Mare de Déu de Núria és un centre formador d’estudiants que es volen dedicar a la docència. Aquesta iniciativa, acreditada pel Departament d’Educació, ens qualifica com a escola que imparteix un ensenyament de qualitat pel seu enfocament pedagògic. Tutoritzem estudiants universitaris en pràctiques dels graus d’infantil i primària i dels màsters de secundària i batxillerat, i els donem les màximes facilitats perquè es formin a l’escola i aprenguin dels nostres projectes i la nostra línia educativa. D’aquesta manera, col·laborem amb:
“Una escola és un somni d’il·lusions i projectes de futur. La nostra escola Mare de Déu de Núria és això, un somni fet realitat per un equip de professionals de l’ensenyament, enamorats de la seva feina, que aporten el millor d’ells”
Enric Roig del Amor (Director)
Núria Barnadàs Trayter (Secretària pedagògica)
Ricard Casanovas Jové (Coordinador pedagògic)
Laura Cortés Andreu i Núria Andrés Corretjé
Elisenda Navarro Muñoz
Gemma Vallvé Elias
Júlia Casals Bergés
Núria Boada Narbona
Nàdia Buixeda Durà
Ester Berenguel Vallejos
Sònia Ricart Valls
Montse Almarcha Torres
Núria Andrés Corretjé
Albert Pesquer Ruiz
Laura Tort Plazas
Lorena Rillo Almeida
Belén Clemente Saborit
Montse Olaya Tubau
Laura Cortés Andreu
Irene Valiente Pérez
Ricard Casanovas Jové
Jordi Bargalló Saumell, Felisa Calle Fernández, Anna Fornells Fornós, Juan Antonio González Pérez, Inma Román Bermúdez, Cristina Membrive Altés, Laura Vilalta Cots, Leandro Nahmanovici Peses
Montse Olaya Tubau (coordinadora), Núria Boada Narbona, Núria Andrés Corretjé, Laura Tort Plazas, Pau Novella Arenas
Belén Clemente Saborit, Irene Valiente Pérez, Ricard Casanovas Jové, Laura Cortés Andreu
Isabel Mouriño Veiga, Sara Gay Cabot, Gemma Roca Serrano, Mercè Flos Llambí, Encarna Grande Vallejos
Si vols rebre informació sobre cursos, activitats i esdeveniments de l'escola
Som una escola que somnia i es projecta cap al futur, però que alhora viu el present. Oferim atenció personalitzada i ens adaptem al ritme d’aprenentatge de cadascú.
© 2020 Escola Mare de Déu de Núria · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · creaescola.com